tiistaina, heinäkuuta 18, 2006

Kainoja miehiä & ronski nainen

Tänä yönä törmäsin kahteen hykerryttävään tapaukseen, jotka kumpikin liittyivät tavalla tai toisella seksiin.

Ensimmäinen tapaus tuli kyytiini kaupungin laitamilta ja halusi pubiin. Vein kaiffarin yhteen keskustan baariin ja jatkoin ajojani. Muutama tunti myöhemmin olin ensimmäisenä Koskipuiston tolpalla kun sama kaveri käveli kohti, tunnisti minut ja morjesti. Olin jo käynnistämässä autoa, kun mies kävelikin ohi ja istui takanani olevaan taksiin. Katselin taustapeilistä keskustelua ja (mies)kollegan hymyilyä ja mietin, mitä ihmettä... Lopulta mies nousi ja tuli minun kyytiini.

Mies: - Moro.
Nainen ratissa: - Moro. Mikäs sut peljätti enste sinne taaimmaiseen autoon istumaan? Oliko tullessa huono kyyti?
Mies: - Eeii.. kun nolotti tulla sun kyytiin. Kun ajattelin vaihtaa baaria. Tonne Pussycattiin... (tamperelainen tissibaari).

Ensimmäisen tarinan opetus on: taksikuskia ei tarvitse kainostella.
Toinen tapaus on opetus teille nuoret, ronskit naiset. Kyllä ne miehetkin kaipaavat vähän romantiikkaa, eikä pelkkää suoraa toimintaa.

Poimin erään baarin edustalta kyytiini pariskunnan, n. 25-vuotiaita. Nainen oli selvästi enemmän hiprakassa kuin mies.

Nainen: - Noni. Sano sisse osote.
Mies: - Jaa tää meni näin vai. Xxxxxkatu.
Nainen: - Kai sulla on joku kortti joka kelpaa?
Mies: - Niin tarkottaako toi suomeks, että onko mulla rahaa maksaa taksi?
Nainen: - Nii... Kai sulla on kortonkeja mukana?
Mies: - Kor..???
Nainen: No niin niin! Jos sää kerta aiot panna mua, niin pitää sulla ny jumaliste kumeja olla! No ei se mitään. Eikös tossa oo joku Shelli tai joku mistä saa kortsuja.

Valistin lähimmän avoimen huoltamon sijainnin ja kurvasin pihaan.

Nainen: - Noni. Mee ny ostaan niitä kortsuja.

Mies nousi ylös auton takapenkiltä naisen vierestä, avasi pelkääjän puoleisen oven ja kysyi: - "Mitäs se maksaa tähän asti." Kerroin summan ja mies heitti setelin viereeni odottamatta edes vaihtorahoja ja lähti kirjaimellisesti karkuun. Takapenkin nainen olisi voinut säilyttää edes rippeet kasvoistaan, jos olisi jäänyt autoon ja lähtenyt kotiin. Mutta kun ei. Sinne se painui miehen perään kysymyksiä huudellen ja raivoten.

Ja minä nauroin. Repesin aivan totaalisesti. Lopulta kuivasin silmäni ja jatkoin hymyillen töitä.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Taitaa se Kaijakka olla kuitenkin tunnetumpi tissibaari Tampereella ;)

Lusikka lattiaan kirjoitti...

Kajakka meni pilaan tissibaarin "statuksensa" karaokella... minun mielestäni siis :-)

nainen ratissa kirjoitti...

Ok, vaihdoin sanamuotoa, kun mieskin oli Kaijakan puolella. ;-) Nykyään paikan kuvaukseksi taitaisi kyllä sopia "alastomuudella kikkaileva karaokeravintola".

zimbo kirjoitti...

Hm, hauska blogi tämä.

Mä asuin joskus Tampereella, ja siel oli kerran hauska naistaksikuski. Ja niitähän ei montaa Tampereella ole?

Mä en oo koskaan käyny tissibaarissa. Pitäs vissiin sivistää itteensä joskus ja mennä. Kerran kattelin Mixein ikkunoista sisään, kun yks äijä tuli ovelle huutamaan, että "sisään vaan vaikkei seisokkaan". Se riitti mulle ottamaan juoksuaskelia alla - poispäin ravintelista.