perjantaina, huhtikuuta 18, 2008

Melankoliaa

Yön viimeinen asiakas lentokentälle oli hiljainen. Onneksi. Palatessa taivas punersi hetken hillittömässä leimussa. Valoa ei kuitenkaan riittänyt vielä maahan asti. Tampere näytti Sarankulman sillalta mustalta kuin Rautapiha. Vaihdoin cd:n toiseen ja päätin, että lähetän sen työhakemuksen.

Ikävä. Jotain. Jotakuta. Ja kaikkea.

Mä en usko rakkauteen
ja mä en tahdo kuulla,
että sinä uskot niin
ja mä en tahdo luulla,
että tämä kestäisi...
no viikon taikka kaksi.
Mä en tahdo enempää,
siis tilaa jo se taksi.

Yhtälailla säälittävä
olen niin kuin muutkin.
Yksinäinen jos et tuu
Ja jos sä sitten tuutkin...

...Enkä usko sinuunkaan
kuin viikon taikka kaksi.
Mä en tahdo enempää,
siis tilaa jo se taksi.

Tilaa jo se taksi.

Zen Café - Taksi

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onko Nainen ratissa vaihtamassa ammattiaan, työhakemuksen lähettämisestä päätellen...? :o

Anonyymi kirjoitti...

Älä murehdi huomista, sillä tämäkään päivä ei ole vielä ohi.

Älä ajattele eilistä, sillä se on mennyttä eikä enää palaa.

Elä siis täysillä tätä päivää, sillä se on juuri nyt.

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä päätös NR, minäkin lähetin hakemuksen ja sain uuden duunin "emoyhtiöstä". Terveisin IsoBee

tuurari kirjoitti...

Lähetä vain, niin minäkin tein. Enkä ole hetkeäkään katunut. :)

nainen ratissa kirjoitti...

Just...