lauantaina, helmikuuta 18, 2006

Hätäpaniikki

Tapahtui Hervannassa viiden jälkeen aamuyöllä.

Olin kuljettamassa asiakasta kohti kotiaan, kun tapahtui jotakin odottamatonta. Minua kohti juoksi erittäin hätääntynyt nuori nainen keskellä ajorataa käsiään heiluttaen. Jotakin kauheaa piti olla tapahtunut. Katseeni etsi lähistöltä kolaria, loukkaantunutta ihmistä/eläintä, ehkä tulipaloa. Käteni kurotti jo soittamaan kännykällä hätänumeroon ja kehotin itseäni pysymään rauhallisena - tuli mitä tuli. Nainen huitoi minua avaamaan ikkunan.

- Anteeksi, mutta kuulin juuri että poikaystäväni, jonka kanssa olen seurustellut neljä vuotta, on pettänyt minua. Olisko sulla antaa tupakkaa?

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voisiko mies käyttäytyä noin hootsimaisesti?

Anonyymi kirjoitti...

Nauratti, vaikka eihän se ko. petetylle lystiä liene olevan.

Anonyymi kirjoitti...

Päivän paras :-)