sunnuntaina, kesäkuuta 24, 2007

Työ- & parisuhdepolitiikkaa

Kyydissä: Keski-ikäinen pariskunta. Mies takapenkillä kännissä kuin käki. Nainen pelkääjän paikalla yrittää keskustella kanssani kaikkea järkevää. Kunnes tulee taas se naisten eniten esittämä kysymys.

Nainen:
Etkö sä pelkää ajaa taksia, kun kaikenlaisia hulluja liikkuu täällä?
Nainen Ratissa: No, tuohon vastaan aina, että jos pelottaa, parempi lopettaa tää homma heti.
Mies: Mitä te höpisette..? Örr...
Nainen: Onko sulla miestä?
NR: Joo...
Nainen: Onko se myös taksikuski?
NR: Ei...
Nainen: Miten se ANTAA sun ajaa taksia?!
NR: *täysin spontaanisti* Mitäs hittoa se mun miehelle kuuluu, mitä mä teen työkseni?!
Nainen: No et sä nyt noin voi sanoo!! Pena ei antais mun ikinä ajaa taksia, ethän kulta?
Mies: Örr... Mitä!?
Nainen: Ethän sä antais mun ikinä ajaa taksia?
Mies: Eihän sulla oo vittu edes ajokorttia!

1 kommentti:

Minna Wilhelmiina kirjoitti...

No just. Perinteinen parisuhde. :D

Tulin muuten minäkin taksilla kotiin juhannusaattoyönä, tosin selvinpäin, mutta kumminkin. Kuskina oli tosi ihana, rento nainen - todella leppoisa kyyti oli se. Pelotteli mua, kun sanoin että mulla on flunssa, että samainen pahuksen kesäflunssa kesti hänellä kolme viikkoa. Voi ärr!

Hei muuten, voitais käydä terassilla taas joku päivä? Silloin taannoin Rosson terassilla ilta jäi mun osalta vähän harmillisen lyhyeksi. Laitahan meiliä jos/kun sattuis huvittamaan lähteä. :)