keskiviikkona, toukokuuta 02, 2007

Kyllä sä ny Repan tunnet!!

"Tunnetko taksinkuljettajaa/autoilijaa nimeltä..?", on TOP10 kysymyksissä ihan kärkipäässä.

Tiedän olevani aika epäsosiaalinen ihminen, joka on hieman outo piirre taksinkuljettajalle. Nautin kyllä ihmisten seurasta, mutta sopivina annoksina, enkä hakeudu kovin hanakasti muiden seuraan. Osittain tästä johtuen, en tunne kovinkaan montaa kollegaa tahi autoilijaa - varsinkaan nimeltä.

En muutenkaan oikein ymmärrä, miten tässä voisi oppia porukan tuntemaan? Joskus harvoin tuolla tolpilla törmäillään, mutta ei siellä nyt käsipäivää itseämme esitellä. Kunhan paskaa jauhetaan.

Itse kysymykseen olen viime aikoina vastannut, etten kulje kyseisissä piireissä, että joku taso pitää olla...

3 kommenttia:

Kimmo kirjoitti...

Mitkäs ne muut top 10 -kysymykset on? :)
Ajelen usein taksilla Tukholmassa, täällä yleisin kysymys kuljettajalta minulle on että voinko maksaa käteisellä ja tiedänkö itse mihin olen menossa (oikeat vastaukset ovat "Ei, en maksa käteisellä eli haluan kuitin ja kyllä, tiedän tarkalleen mihin olen menossa eli ei tarvitse ajella puolen tunnin sightseeingia.)
hyviä kyytejä!

Anonyymi kirjoitti...

Hö. Tuu Londoniin tinttaan meidän muiden juoppojen kuskien kanssa. Joka viikkoyö on pirssiporukkaa nakit silmillä. Kyllähän tulevat tutuiksi. Nimet eivät tosin edelleenkään jää mieleen.

nainen ratissa kirjoitti...

Siellähän minä olin eilenkin ;-)