perjantaina, joulukuuta 09, 2005

Paljastuksia

Osuipa tässä yhtenä iltana kyytiin hieman tummaihoisempi, mutta suomen kielen tyydyttävästi hallitseva asiakas. Juttua riitti taukoamatta omasta perheestä, yrityksestä ja uskonnosta. Lopulta asiakas alkoi haastatella minua:

Asiakas: Sinä olla naimisissa?
Minä: En.
Asiakas: Aaa, sinä asu yksin!
Minä: Ei, en asu yksin.
Asiakas: Aaa, sinä asu lapsen kanssa!
Minä: Ei, minulla ei ole lapsia.
Asiakas: Sinä asu kene kanssa?
Minä: Miehen kanssa. Avoliitossa.
Asiakas: Avoliitossa... Ahaa... Justjust.

Jotenkin tuo oli kamalan vaikeaa tajuta...

En ole hirveästi istunut perinteisellä taksarien taukopaikalla, eli Ratinan Shellillä, mutta keskiviikkoyönä siihenkin oli aikaa. Ensimmäiseksi samaan pöytään istui henkilö, joka tiedusteli kirjoitanko blogia. Kaiketi lisäkseni lähes ainut nettiaktiivi taksinkuljettaja Tampereella. Tilanne oli samanaikaisesti hämmentävä ja riemastuttava. En tiedä, olisinko halunnut paljastua näin nopeasti. Odotan mielenkiinnolla vanhempien kuljettajien reaktioita Shellin kahvipöydässä, kun joku kertoo heille pikku harrastuksestani.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

quote--> Odotan mielenkiinnolla vanhempien kuljettajien reaktioita Shellin kahvipöydässä, kun joku kertoo heille pikku harrastuksestani.<- quote

:)

En ole oikein juoruilevaa sakkia, joten ole huoleti hyvä kollega, identiteettisi on säilössä :)

T: Se joka sinut tunnisti ;)