perjantaina, helmikuuta 10, 2006

Purkauksia

- Missä vitussa viivyit, vittu mä olen odottanut tossa baarin edessä ainakin tunnin, VITTU TUNNIN!
- Tänään on hieman normaalia vilkkaampi torstai...

- Kuule ei kiinnosta! Mä olen joutunut venaamaan tuossa kuin joku vitun markan huora! Onko tuo viereinen ravintola tuolla - no tuo tuolla - onko se vielä auki?
- Mitähän ravintolaa mahdatte tarkoittaa?

- No ethän sä vitun ääliö voi sitä tajua, siis Seurahuone!
- Selvä, Seurahuoneelle...

*hiljaisuutta*

- Mulla on ollut todella kamala päivä... Mun mies on vakavasti sairaana toisella mantereella. Lähden huomenna hakemaan hänet kotiin. Anteeksi, että olin tyly. Oikeasti anteeksi. On vain niin paha olla...

Naisen ääni murtuu ja hänestä huokuu valtava suru ylitseni. Yritän itse pitää silmäni kuivana ja ääneni vakaana ilmoittaessani matkan hinnan. Vaikka nainen poistuu, suru jää ilmaan leijumaan tiheänä usvana.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ja baareissa vaeltamallahan se paha olo paraneekin, Seurahuoneella eritoten; laatupaikka kun on. Ikävä tosiaan sen ukon kannalta, mutta perhana kun en osaa edes tuntea myötätuntoa tuommoista muijaa kohtaan.

Anonyymi kirjoitti...

Ikävyyksiä odotettavissa, jos hyväksyy vittuilua työpaikallaan.

Anonyymi kirjoitti...

Onko nämä kommentoijat ihan tosissaan??? Taksi on taksi ja asiiten tulisi samoilta kommentoijilta huudot huonosta asiakaspalvelusta jos lähtisi vain ajamaan ilman kyytiin ottoa...