tag:blogger.com,1999:blog-5940099.post4432752619071289172..comments2023-04-22T20:29:45.001+03:00Comments on Nainen ratissa: Kauppa se on, joka kann.. tukkii liikenteennainen ratissahttp://www.blogger.com/profile/15345932112217001562noreply@blogger.comBlogger9125tag:blogger.com,1999:blog-5940099.post-52792482276305693502008-11-30T17:54:00.000+02:002008-11-30T17:54:00.000+02:00Hei! Osallistuisitko mun jouluhaasteeseen? =)Hei! Osallistuisitko mun jouluhaasteeseen? =)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5940099.post-33977480712450021022008-11-04T19:10:00.000+02:002008-11-04T19:10:00.000+02:00Hehehehe Jokaisella taholla oma näkökantansaHehehehe Jokaisella taholla oma näkökantansaAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5940099.post-49814336051261557592008-10-31T16:28:00.000+02:002008-10-31T16:28:00.000+02:00En oikein ymmärrä tätä.Miksi se liikenne, joka nyk...En oikein ymmärrä tätä.<BR/><BR/>Miksi se liikenne, joka nykyään menee pitkin valtatietä, ei menisi valtatietä sen jälkeen, kun valtatietä muutetaan sujuvammaksi liikennevalojen poiston ja tunnelin avulla?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5940099.post-58828093927168050212008-10-31T02:10:00.000+02:002008-10-31T02:10:00.000+02:00No Karkunvuoren tunnelia ei todellakaan voi verrat...No Karkunvuoren tunnelia ei todellakaan voi verrata Tampellan tunneliin. Noita kokoamisramppeja vain on kaksi tai kolme, joten ruuhkat siirtyvät tuolla suunnitelmalla vaeltamaan keskustan kaduille. Idyllisen Uuden Tampellan asukkaat tuskin pitävät ajatuksesta, että suurin osa keskustan tunneliin/tunnelista pyrkivästä liikenteestä hyörii heidän asuinalueellaan. <BR/><BR/>Myönnetään, ei täysin huono suunnitelma, mutta todella keskeneräinen.nainen ratissahttps://www.blogger.com/profile/15345932112217001562noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5940099.post-7430621021782060162008-10-31T01:52:00.000+02:002008-10-31T01:52:00.000+02:00Tunneliin ajetaan samalla tavalla kuin nykyiseen K...Tunneliin ajetaan samalla tavalla kuin nykyiseen Karkunvuoren tunneliin (vaikkei pituus olekaan aivan vertailukelpoinen). Valtatie johtaa tunneliin. Jos tunneliin ei halua, on valtatieltä käännyttävä pois. Tähän käytetään juurikin eritasoliittymiä. Vasemmalle kääntyvät eivät enää kohtaa vastaantulijoita.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5940099.post-2100206953012512402008-10-30T14:32:00.000+02:002008-10-30T14:32:00.000+02:00Millähän sinne tunneliin ajetaan, jos ei ole valoj...Millähän sinne tunneliin ajetaan, jos ei ole valoja tai liittymiä? Siirrytään jollain nano-nano-sädettimellä? <BR/><BR/>Pointti on, ettei tunneli ratkaise mitään muuta kuin YIT:n pulman, minne rakentaa tuhansia uusia asuinneliöitä keskustan tuntumaan. Haluan oikeasti nähdä suunnitelman, jossa näkyy liittymät Paasikiven-/Kekkosentielle. Mikäli ne on ratkaistu liikennevaloilla, metsään mennään. Se, ovatko liittymät vanhalle tielle, tuleeko joku lisäkaista vai tunneli, ovat toissijaisia juttuja liikenteen sujuvuuden kannalta. Ramppeja, kiihdytyskaistoja, ylityksiä ja alituksia ilman pysähdyksiä - sillä liikenne saadaan sujumaan.nainen ratissahttps://www.blogger.com/profile/15345932112217001562noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5940099.post-84174605089297866742008-10-30T14:21:00.000+02:002008-10-30T14:21:00.000+02:00Tuota noin... tunnelin idea on juuri päästä eroon ...Tuota noin... tunnelin idea on juuri päästä eroon liikennevaloista.<BR/><BR/>Liikennevaloja ei siis olisi enää missään Lielahden ja TaYS:n välillä. Tosin nämä kaksi olisivatkin sitten seuraavien toimenpiteiden kohteet.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5940099.post-61565827771382568942008-10-14T01:44:00.000+03:002008-10-14T01:44:00.000+03:00taas kerran parasta =)taas kerran parasta =)Janne Granströmhttps://www.blogger.com/profile/14465290668100222681noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5940099.post-14686533367794980622008-10-14T00:13:00.000+03:002008-10-14T00:13:00.000+03:00Loistavaa! Sain hyvät naurut :DLoistavaa! Sain hyvät naurut :DAnonymousnoreply@blogger.com